Si uite ca ne-au pus si masca

Si uite ca ne-au pus si masca.

Noroc ca intre noi sta o lume intreaga, nu doar un virus. Nu doar ploaia. Nu doar cerul innorat si toate stelele lui grele. Intre noi sta o lume intreaga iubitule. Si ani din viata stau intre noi. Care-i problema atunci? Ca sta in noi chiar cea mai mare iubire pe care a vazut-o Pamantul, cu ochii lui batrani. Si uite ca ne-au pus si masca. Nici de imbratisat nu ne mai lasa. Ha! Dar pe noi viata nu ne-a lasat niciodata sa ne imbratisam. Ne-au furat sarutarile? Nu. Nu le-am avut nicicand…ori poate doar furate!

Si uite ca ne-au pus si masca. Pacat ca intre noi sta o lume intreaga, nu doar un virus. Cand ploua imi simti pe buze lacrimile, ploua tot dorul ala din strabuni. Ca tot se intreaba toti ce e in neregula cu noi. Pai uite…ne-au pus si masca. Iar dorul ce il port din tata in fiu si din sange in sange nu mai are cum sa iasa din inima prin zambete. Ca nu le mai vezi, nu le mai vad.

Mi-e dor de zambetul tau ca de-o imbratisare.

PS: Stiu ca nu ai voie sa imi atingi mainile, ne-au furat si asta. Dar eu te imbratisez cu sufletul de cand ma stiu, de cand te stiu. Dintotdeauna.

Leave a comment