Oh, babe…

Oh babe, tu nu stii cat de multe litere s-au adunat in suflet pentru tine. Nu stii, din literele acestea, cate cuvinte s-au plimbat cu sange cu tot printre coastele mele. Ti-as fi putut scrie povesti intregi cu zane si unicorni si fluturi, fluturi din aceia indragostiti de mare, de soare, dar mai ales de tine.
Oh babe, dar daca toti fluturii aceia si-ar fi unit aripile pentru tine, ti-ar fi scris destinul intr-un cantec de iubire cum nimeni n-a mai cunoscut. Te-ai fi imbatat cu atata drag si…si ai fi fugit babe, asa cum ai fugit cand inima ta a strigat iubire inainte ca mintea ta sa poata intelege.

Oh babe, si daca in toata nebunia asta mintea ta ar fi inteles ca si inima mea o simtea pe a ta, atunci ai fi disparut. Ai fi disparut asa cum dispar mereu zilele de vacanta. Stii doar ca au fost minunate, nu stii de ce au plecat ori unde. Dar stii ca nu se mai intorc.

Si da, as prefera sa tac o viata si sa iti zambesc, daca as sti ca asta iti va tine sufletul cald si aproape. As prefera sa tac, sa ma prefac uneori ca nu simt, ca nu vreau, ca nu pot. Doar sa stiu ca esti. As prefera sa tac babe, decat sa stiu ca am spus prea mult, prea repede. 

Oh babe, dar daca ai sti cate povesti a tesut inima mea pentru tine, daca ai sti cate desene a pictat inima mea…te-ai imbata cu atat drag si n-ai mai sti nici cine esti, nici cine sunt. Si ai fugi… Si ai fugi poate pe-o strada veche sa ma cauti intr-o dimineata, sa imi mazgalesti cu mainile tale chipul, sufletul, gandurile.

Leave a comment